I formuläret nedan anmäler du som ska medverka i sagan om Rödluvan vilka datum du kan vara med. Det är viktigt att du är med på så många föreställningar och repetitioner som möjligt. Varje saknad artist innebär extra arbete för de som är kvar! För att delta i föreställningarna behöver man kunna närvara större delen av datumen nedan.

Du som medverkar godkänner samtidigt att Malmö Cirkusskola har rätt att publicera bilder och filmer från föreställningar och repetitioner på föreningens hemsida, i sociala media samt i samband med marknadsföring av föreställningen eller föreningen i tryckt eller digital form.

Här finns en lapp med begäran om ledighet som du kan lämna till skolan om så behövs.

Repetitionerna sker i vår lokal i Malmö samt på Barnens Scen. Under de kortare repetitionerna kommer vi inte att ta någon gemensam paus utan alla behöver ha med lite fika/frukt som går att äta när tid uppstår. Under heldagsrepetitionerna den 9/3, 13/4, 20/4 kommer vi att ta en gemensam matpaus i mitten av dagen. Det går att ta med mat eller vara med och beställa mat troligen från någon pizzeria eller thai-mat.  (på egen bekostnad) som levereras till lokalen. Varifrån vi beställer mat varierar mellan träningsdagarna. Matbeställning görs upp under förmiddagen under respektive repetition. Utöver detta behöver alla ha med någon form av fika/frukt eftersom det är långa dagar.

På föreställningsdagarna rekommenderar vi att alla har med mat, det går att köpa mat på närliggande falafelställe men det blir ofta lång kö där och det är tight med tid.

Samling kl. 09.00, slut ca kl. 16.30
Samling kl. 10.00, slut ca kl. 16.30
Samling kl. 07.30, slut ca kl. 12.30
Samling kl. 10.00, slut ca kl. 16.30