Endast ni som fått inbjudan kan anmäla er till detta läger!

Hör och häpna! Snart är terminen slut och vi, 4 elever från äldsta gruppen i Malmö, vill bjuda in dig till ett miniläger i lokalen i Malmö som en rolig avslutning. Lägret kommer hållas från lördagen den 11 december till söndagen den 12 december.

Vi har ansökt om ett bidrag som strävar efter att vi ungdomar i gymnasieåldern inte ska sluta med våra fritidsaktiviteter. Vi skulle i ansökan komma på något som skulle få oss ungdomar inom föreningen att fortsätta träna. Vår idé var att hålla i ett miniläger för de äldsta eleverna från både Malmö, Lund och Kyrkhult för att stärka gemenskapen både i och mellan grupperna. Vi kommer träna, äta och ha kul tillsammans. Under dagarna får även de yngre eleverna i respektive grupp vara med men på kvällen är det endast vi som går i gymnasiet.

Lägret kommer endast kosta 100 kr per person tack vare att pengarna vi ansökt om kommer täcka de mesta av kostnaderna.

För dig som är född 2005 eller tidigare kommer du få möjligheten att sova över i lokalen (och även de yngre från Kyrkhult då de inte kan åka hem under natten). Du som är född senare än 2005 är välkommen att vara med på dagarna men sedan åka hem vid ca 20.00 och komma tillbaka dagen efter vid ca 9.30. Om du vill komma och ha kul med oss anmäler du dig senast den 1 december.

När? – 11 till 12 december

Var? – Kopparbergsgatan 6D Malmö

Varför? – Varför inte?

OBS! Anmälan sker senast 1/12 i formuläret nedan. Vidare information kommer via mail senare efter anmälan Hoppas att vi ses! :))