Malmö Cirkusskolas styrelse 2024

Julia Thomasson Ordförande: Har tränat cirkus sedan 2009 och tränar fortfarande i vuxengruppen. Jobbade som ledare på malmö cirkusskola 2018-2021. Jobbar numera med mikrobiologi.

Irene Engström Vice ordförande och Trygghetsansvarig Har följt cirkusskolan sen 90-talet, först som förälder under många år, sedan med uppdrag i styrelsen. Har jobbat som lärare/speciallärare/specialpedagog i snart 50 år med spetskompetens inom området neuropsykiatriska funktionvariationer hos barn och unga. Det är mig ni möter bakom cirkusskolans trygghetsmail. trygg@malmocirkusskola.nu.

Mats Rydberg sekreterare Arbetar som mjukvaruingenjör på Neo4j i Malmö. Examinerad civilingenjör i datateknik 2014 vid LTH. Bor i Malmö med sambo och ett barn. Gått på familjecirkus hos Malmö Cirkusskola i många år.

Tor Olofsson Förälder till barn som gått på Malmö Cirkusskola sedan 2013. Jobbar som projektledare, rigger och säkerhetssamordnare inom event och scen.

Saga Lindekrantz Gått på cirkusskolan sedan 2016 och jobbat som ledare i verksamheten. Pluggar nu till förskollärare.

Ida Areskoug Suppleant Jobbat som ledare på Malmö Cirkusskola 2005-2011. Deltar sedan några år tillsammans med mina barn i småbarnsgrupperna på Malmö Cirkusskola.

Elin Persson Suppleant tränat cirkus sedan 2007 och arbetat som ledare på cirkusskolan i flera år.